Ga naar inhoud

Film delen met vrienden vie e-mail ?

plukske

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een filmpje gemaakt met mijn camera en vewerkt met windows movie maker, de film kompleet gemaakt met "publiceren" dit opgeslagen op mijn harde schijf, de extentie is wmv en is 269 mb

speelt goed af op de laptop.

ik wil deze "delen" of bezorgen aan mijn vrienden als bv een link en per e-mail versturen zoals bv een album met foto's in picasa 3.

kan dit en kunnen jullie dit op een eenvoudige manier uitleggen aub , of het mag ook met een ander middel zijn bv via grote bestanden versturen zoals vroeger "you send it"

ik werk met vista en hoop dat jullie mij kunnen helpen

hartelijke dank bij voorbaat

plukske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eventjes een aanvulling: mogelijk wordt de upload van een .wmv bestand niet aanvaard op de site...een oplossing hiervoor is het comprimeren (inpakken) van het bestand: na het inpakken wordt het een .zip bestand, welke de ontvanger (downloader) eerst dient uit te pakken alvorens het te kunnen bekijken.

Info: inpakken van bestanden (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Asus & Clarkie,

Al heel bedankt voor de hulp en vind die site geweldig.

Alleen voor dit geval zal ik het niet gebruiken want is nu +- 2u aan het werken om deze link te zien en anders wordt het betalen om sneller te gaan.

Ik dacht dat dit ook kon met bv Picasa zoals eerder gezegd bv een fotosessie te kunnen versturen met een link die behoorlijk beter is maar besef ook wel dat 269 mb wel niet zo snel gaat.

Ik kijk uit naar een ander middel maar al heel erg bedankt.

Clarkie U spreekt van verschillende mogelijkheden maar zie maar er maar een mijnbestanden.nl misschien andere vergeten ?

Mvg

plukske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo plukske,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.