Ga naar inhoud

onleesbare inkomende mail

Eduard

Aanbevolen berichten

In antwoord op U vraag,ik heb spijtig genoeg nog niet voldoende kennis om mee naar een oplossing te zoeken of mee te kunnen discusieeren; sorry. Ik heb van eenzelfde kennis nu al verschillende mails gekregen met de volledige route die de mail van bij hem tot bij mij heeft afgelegd (een pagina vol) gevolgd door blz en blz letters en cijfers en tekens. Ik heb de indruk dat die de code vormen van de bijlage (bv. een foto) Weten jullie wat hier gebeurd ? Hartelijk bedankt. Eduard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Yannick, als ik een pagina van de code laat decoderen komt er een andere code voor in de plaats (met driehoekjes en andere onmogelijke tekens). Volgens mijn kennis heeft hij die mails naar anderen gestuurd zonder problemen; trouwens alle mails van mijn correspondenten zijn normaal. Que passa? Bedankt en groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard kunt u eens de volledige broncode van de mail opsturen via privebericht? Ik vermoed dat er een conflictis met de codering tussen jullie systemen. Het kan ook de bijlage zijn. Vraag aan je collega dat hij de bijlage mee verstuurd maar de bijlage niet nog eens invoegd in het document zelf. Bv een foto onder de tekst zetten => nee, enkel bijvoegen in bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tom ik wil wel de hele boel opsturen maar naar welk adres.

vervolg bericht, want langs deze weg zie ik geen mogelijkheid (te groot). Bedankt

Waarom niet reageren op bericht Tom. Volgens mij zat er een zekere logiika in. Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi guys, vermits ik nog niets vernomen heb; tekstberichtjes passeren zonder probleem alleen met bijlage krijg je de hele cinema. Trouwens mijn correspondent beweert dat er geen enkel bericht met bijlage van mij bij hem toekomt; niettegenstaande ik bevestiging van ontvangst krijg??? Simpel is anders. Ik heb nu gevraagd om hetzelfde bericht met bijlage door te sturen naar twee andere correspondenten die ik ken om te zien of zij hetzelfde binnenkrijgen. Groetjes en bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.