Ga naar inhoud

Mijn pc wil steeds 2 updates plaatsen bij afsluiten die er niet meer zijn

ednael

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb vrij recent geleden bij het afsluiten van mijn pc een automatische up-date willen plaatsen, daar liep mijn pc echter op vast, ik heb deze dan handmatig zijn updates laten uitvoeren. Sindsdien als ik mijn pc wil afsluiten wil hij steeds die updates weer plaatsen en duurt het lang alvorens mijn pc afsluit. Ik heb afgewacht tot er nieuwe updates waren en hoopte hiermee door deze automatisch te installeren het probleem weg zou zijn. Dit is echter niet zo! nog steeds wil hij die 2 updates plaatsen nietegenstaande (buiten de verschillende talen) er geen updates meer zijn.

Heeft iemand een idee hoe ik deze vervelend afluiten van mijn pc kan oplossen.

Mijn pc,

besturing: windows 7 ultimate 64 bit

processor i7 cpu 950 9.07 GHz

ram geheugen 24.0 GB

2 geluidskaarten amd radeon 6800 series in cros flow

ocz- vertex ssd harde schijf

Dank bij voorbaaten vele groetjes, Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / service

Scroll naar beneden en dan ziet je Windows update en dan met de rechtermuisknop op uitschakelen klikken.

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Open de map DataStore en map daar de bestanden leeg.

Klik daar op logs en opent het en maakt het leeg.

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Open de map download en maakt het leeg.

In service Windows update weer terug aanzetten door met de rechtermuisknop op starten te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het antwoord van stegisoft bleek de oplossing te bieden, mijn pc sloot af zonder updates te installeren, maar na terug opstarten kreeg ik weer twee belangrijke updates, ik heb deze handmatig geinstalleert maar toch blijft hij deze updates weer vragen en sluit mijn computer pas af na die updates geinstalleert te hebben.

Deze twee updates zijn, KB2600217 en KB 2633870, ook na installatie blijven deze steeds terugkomen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag ednael,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.