Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

post-33464-1417704904,4116_thumb.png

Dit is hetgeen ik te zien krijg als ik, na inactiviteit op het internet, mijn Chromebrowser opstart. Dit was echter ook zo bij InternetExplorer, dus het maakt niet uit welke browser ik gebruik.

Geplaatst:

Ga naar netwerkcentrum

Klik op draadloze netwerk beheren.

Als je daar ook ander router ziet dan de uw dan dubbelklik je op de vreemde router.

Vink uit: Automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is

Geplaatst:

Deze lijkt te werken, maar ik wil nog niet tevroeg juichen. Ik vond nog een "ander netwerk" en dat heb ik uitgevinkt en tot op dit moment werkt dat goed, dus mogelijk is dit de oplossing. Voorlopig wil ik U heel erg danken voor het "meedenken".

Geplaatst:

Ga naar apparatenbeheer

Klik op netwerkadapter

Klik op uw draadloosnetwerk en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op tab energiebeheer en vink daar uit: De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen

Geplaatst:

Gaat nog steeds goed. Nu na lange inactiviteit wat surfen betreft toch snel verbinding op het internet. Zou natuurlijk ook best een energiebesparende instelling kunnen zijn, het lijkt er in ieder geval op. Ik houd dit draadje daarom nog even aan als het mag. U hoort nog van mij, maar vooralsnog vriendelijk bedankt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.