Ga naar inhoud

Helft van document wordt afgedrukt

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw document gemaakt met 13 pagina's. Nou wil die met afdrukken enkel de eerste 6 pagina's afdrukken. Ik heb al van alles geprobeerd.

• Alles selecteren en selectie afdrukken
  • ipv van gehele document, specifiek op pag nr. afdrukken.
  • Een PDF van maken en die afdrukken
  • naar een windows XP pc met word 2003 gemaild en proberen te printen.

Als ik alleen de laatste pagina's wil afdrukken verzend die wel iets naar de printer maar er wordt niks geprint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Als ik het document afdruk met de instelling volledig document afdrukken dan print hij enkel de eerste 6 pagina's. pagina 7-13 worden niet geprint. Heb het geprobeerd met een Windows XP met office 2003 en met een windows 7 met MS office 2010 pc. En dus ook met verschillende print instellingen.

Als ik een ander document pak met 20 pagina's heb ik geen probleem. Er printen nog 10 andere mensen op deze printer en ervaren allemaal geen probleem met de printer. Het zit hem dus echt ergens in het bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik momenteel Office 2010, dus heb via google een afbeelding gezocht voor jouw versie.

Je moet een vinkje zetten bij alles.

Selectie mag je dan niet gebruiken.

of je zet een vinkje in Pagina's en geeft manueel 1-13 in het lege vak erachter.

Controleer ook de instellingen bij afdrukken en pagina's onderaan het venster.

post-23245-1417704897,2906_thumb.png

Indien het nog niet lukt, is het voor jouw mogelijk om het document als bijlage te plaatsen in een volgend bericht zodat we het zelf kunnen testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Ron Kits,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.