Ga naar inhoud

laptop heeft geen beeld meer

erickoning

Aanbevolen berichten

Hoi

mijn laptop heeft geen beeld meer. Als ik hem aansluit via de tv werkt hij wel normaal. heeft niet tussern de laatste keer en opnieuw gebruik een update gehad. gaat om een packard bell easy note sj51 de laptop is ongeveer 7 jaar oud

groet

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de herstelling zelf kan uitvoeren met tweedehandsonderdelen kan je het nog in overweging nemen, anders is dit een "economisch totaalverlies"...een rondje Google via de diverse zoekertjessites levert misschien wel een donor-laptop op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de herstelling zelf kan uitvoeren met tweedehandsonderdelen kan je het nog in overweging nemen, anders is dit een "economisch totaalverlies"...een rondje Google via de diverse zoekertjessites levert misschien wel een donor-laptop op.

oke duidelijk ik ga op zoek naar een andere laptop aan welke specs moet een laptop tegenwoordig voldoen

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je opent dan best hier een nieuw topic voor aankoopadvies, zo blijft alles ordelijk...vermeld in je nieuwe topic: wat je er mee wil doen, welke voorkeur van schermgrootte, numeriek klavier, speciale wensen...voor een eerste indicatie kan je ook al eens de Laptop Match Maker bekijken.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.