Ga naar inhoud

Lokaal Internet

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

sinds gisteren is er geen internet meer op de laptop van mijn ouders. Dit is heel plotseling gebeurd, terwijl mijn ouders helemaal niets aan de configuratie veranderd hebben. We zitten met een D-link router, en mijn eigen laptop heeft wel internet. De andere laptop staat verbonden met 'alleen lokaal' erbij. Als ik het probeer te repareren is het die fout met externe dns("ip-adres").... in. Ik Heb de hele namiddag geprobeerd om dit te repareren, met google bij mij, en heb zitten sleutelen aan de instellingen zoals ipv6 uitzetten, registers aanpassen met een broadcast vlag, zorgen dat het mac van de laptop in de router staat enz. Niets hiervan helpt. Enige ideeën?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Even een update:

Ik heb bovenstaande oplossing nog niet uitgevoerd aangezien ze het blijkbaar zelf opgelost hebben.

Echter blijkt dit enkel te zijn.. De firewall uitzetten. Als hij aangezet wordt werkt het weer niet meer.

Het is Panda 2012

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.