Ga naar inhoud

Goeie gamers pc?

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn vriend en ik willen voor het eerst eens een nieuwe pc kopen.

Nou willen we graag een gamers pc dit omdat ik graag the sims 3 erop wil kunnen draaien en mijn vriend ook spellen erop wil spelen die veel vereisten hebben.

Ik had gehoord dat je dan beter de onderdelen kan samenstellen maar wij hebben dus geen idee welke onderdelen of wat goed is. Kan iemand voor mij een pc samenstellen waar je goed mee kan gamen?

Of een kant en klare pc aanbevelen?

alvast bedankt!

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? -
    Wij willen hem voornamelijk gebruiken om films/muziek te downloaden en om te gamen en we zitten veel op internet. Games zoals the sims 3 moet hij zeker aankunnen.
  2. Wat is mijn budget ? - Er hoeft verder geen monitor, toetsenbord, muis of wat dan ook bij.
    En ons budget voor alleen het systeem is tussen de 600 en 800 euro in.
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Ik zou graag 1 laten samenstellen dit omdat ik heb gehoord dat je dan waarschijnlijk goedkoper uit bent en langer garantie hebt.
  4. Ga ik overklokken ? - Nog nooit van gehoord. bevelen jullie dit aan. Ik wil wel graag een snelle computer maar daarvoor hoef je toch niet perse dat overklokken te doen?
  5. Ga ik later upgraden ? - Lijkt me wel handig dat we de optie hebben om als er later een spel uitkomt die een andere kaart vereist dat dat dan ook wel kan.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Geen idee of er functies overbodig zijn. waar moet ik dan aan denken?
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Ik zou hem wel graag laten assembleren want zelf hebben wij geen idee hoe het allemaal moet.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Gewoon een normale versie van windows 7.
  9. Ga ik zelf installeren ? - installeren kunnen we zelf wel.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? -nee hoor maakt niet uit
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - nee
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Stille pc zou wel goed zijn maar als dat de kosten erg opdrukt dan hoeft dat niet persee.
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- We wonen in nederland en we hebben specifieke webwinkel waarbij we willen bestellen.
    Wij hebben geen flauw idee wat nou ECHT goed is dus we hopen dat 1 van jullie ons kan vertellen wat wel ECHT goed is en een samenstelling voor ons kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Ik heb een samenstelling gemaakt, een algemeen stille computer en hoewel de prestaties bij gaming prima zijn, raad ik toch aan om even door te sparen naar een bedrag van 1000,- zodat je ook een SSD in je computer kan verwerken. Voor een high-end pc wordt dit zeker en vast als een must-have beschouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een SSD staat voor Solid State Drive. SSD's zijn de opvolgers van de klassieke harde schijf. Een SSD is veel, veel sneller dan een harde schijf, maar natuurlijk ook een tikkeltje duurder. De gekozen harde schijf (wegens budget) wordt (voor een game-pc) niet beschouwd als een snel model, enkel ideaal voor opslag. Vandaar het aanraden van een SSD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.