Ga naar inhoud

Adobe Flash & en andere software installeren.. mislukken steeds!


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds eergister opeens geen internet meer. We hebben sinds 2/3 weken terug een nieuwe router. Maar nu ondervinden we problemen want we hebben geen internet verbinding. Een andere huisgenoot had vorige week ook al problemen met het internet. Aangezien ik dacht dat het misschien door me pc kwam heb ik Windows opnieuw geinstalleerd met me CD.

Nog steeds geen internet. Ik maak nu gebruik van een usb stick met internet van Vodafone (helaas trage internet). Ik heb geprobeerd om adobe flash/reader/skype te installeren maar het lukt me nog steeds niet.

Zie hieronder logje van HijackThis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 21:08:52, on 4-5-2012

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe

C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\Program Files\SigmaTel\C-Major Audio\WDM\Stacsv.exe

C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\Bin\VMCService.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe

C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe

C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe

C:\Program Files\Intel Audio Studio\IntelAudioStudio.exe

C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\Bin\MobileConnect.exe

C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Application Data\U3\4201311B4C11C488\LaunchPad.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Mijn documenten\Windows Media Player 11.exe

C:\DOCUME~1\Ilyas\LOCALS~1\Temp\IXP000.TMP\setup_wm.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Mijn documenten\VDownloader.exe

C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Mijn documenten\Samsung Kies 2.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Mijn documenten\MSN 9.exe

C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Mijn documenten\incredimail 2.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Mijn documenten\Free Audio Converter.exe

C:\Program Files\FileHippo.com\UpdateChecker.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Mijn documenten\Framework 4.exe

C:\dce8ef05334bcc320e29539ee8\Setup.exe

C:\Documents and Settings\Ilyas\Mijn documenten\Malwarebytes.exe

C:\DOCUME~1\Ilyas\LOCALS~1\Temp\is-7NPT7.tmp\Malwarebytes.tmp

C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = MyStart by IncrediMail.com

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen

O2 - BHO: Java Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll

O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [intelAudioStudio] "C:\Program Files\Intel Audio Studio\IntelAudioStudio.exe" TRAY

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [MobileConnect] %programfiles%\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\Bin\MobileConnect.exe /silent

O4 - HKLM\..\Run: [sigmatelSysTrayApp] sttray.exe

O4 - HKLM\..\RunOnce: [wextract_cleanup0] rundll32.exe C:\WINDOWS\system32\advpack.dll,DelNodeRunDLL32 "C:\DOCUME~1\Ilyas\LOCALS~1\Temp\IXP000.TMP\"

O4 - HKLM\..\RunOnce: [WMFSDK11_DRMUpgrade] C:\WINDOWS\system32\drmupgds.exe

O4 - HKLM\..\RunOnce: [WMC_RebootCheck] C:\WINDOWS\inf\unregmp2.exe /FixUps

O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen] C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash

O4 - HKCU\..\RunOnce: [MPlayer2_FixUp] C:\WINDOWS\inf\unregmp2.exe /Fixups

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2iexp.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2iexp.dll

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O22 - SharedTaskScheduler: Preloader van browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Cache-daemon voor onderdeelcategorieën - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe

O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: SigmaTel Audio Service (STacSV) - SigmaTel, Inc. - C:\Program Files\SigmaTel\C-Major Audio\WDM\Stacsv.exe

O23 - Service: Vodafone Mobile Connect Service (VMCService) - Vodafone - C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\Bin\VMCService.exe

--

End of file - 6597 bytes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download MBAM (Malwarebytes Anti-Malware)

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... Dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Als alle aangesloten pc's problemen hebben met internet, zit het in de modem/router en niet in de pc

Welke modem/router heb je nu? Graag het merk, model en modelnummer.

Probeer eens of het met de oude router nog gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.