Ga naar inhoud

gta san andreas werkt niet

prim

Aanbevolen berichten

ik heb ook gta san andreas en werkt ook niet (het heeft nog maar 3 keer gewerkt)(en 't is net nieuw)

en telkens na deze opmerking: "original disc could not be found or authenticated."

vandaag heb ik het weer geprobeerd maar het lukt met echt niet! (en ik heb het origineel gta!)

please, help...:adore:

prim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan meerdere oorzaken hebben:

1. De cd is vies, maak hem schoon met een zachte doek.

2. De lens van je cdrom is vies, maak hem schoon met een lenscleaner of blaas ff rustig in je cdrom

3. Je hebt de verkeerde cd in de speler zitten. (Je hebt Install- en Play-disk)

Probeer dat eerst ff uit.. Één vette vinger op je cd kan daar al voor zorgen.

Heb je toevallig ook meerdere cdromspelers? Gebruik dan degene waarmee je het spel hebt geinstalleerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

1. cd is niet vies

2. lens is niet vies

3. het is volgens mij de juiste cd, ik had het spel nieuw in de fnack gekocht en ik kon het spel er mee instaleren en spelen...

:thumpdown:

héél af en toe wilt mijn pc het spel afspelen (héééél soms)...anders (als het niet werkt) komt er altijd op mijn scherm :

"original disc could not be found or authenticated"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo prim,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.