Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo allen ik ben nieuw op dit forum en ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen dus doe ik dat maar hier.

ik zit met een probleem ik ben reeds aangevallen door het buma strema virus dat mijn pc vergrendelde.

ik heb de vergrendeling kunnen verwijderen en heb in de veilige modus de andere stappen voltooid (behalve de ene over de bestanden).

als ik alleen normaal mijn computer opstart dan kom ik in mijn account en heb ik ongeveer 1 tot 2 minuten tijd en dan krijg ik een blue screen of death.

dit gebeurt constant rond dezelfde tijd en dit is voorheen nooit bij het opstarten gebeurd. ik krijg een steeds veranderende foutcode het enige wat hetzelfde blijft is 0x0000008e 0xc0000005 aan het begin de rest veranderd iedere keer.

ik heb geen virus meer want ik heb al 3 keer gecheckt zonder iets te vinden

kortom ik kom alleen in veilige modus en verder dan dat kom ik niet meer.

ik hoop op een snel antwoord.

groeten jordymulders

aangepast door jordymulders
Geplaatst:

Hoi jordymulders,

Probeer onderstaande op jou computer in de 1à2 minuten die je rest, of indien je dat kan download het programma op een andere computer en breng het over.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

• bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Groet,

Mako

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.