Ga naar inhoud

v12xt aerocool


Aanbevolen berichten

Hallo,

Hebt een v12xt aerocool -ALTERNATE - HARDWARE - Case Modding - Fancontrollers - Aerocool V12XT aangekocht. Hoe sluit ik dit toestel aan, op mijn pc met moederbord Gigabyte GA-P67A-UD3, SOCKEL 1155, teneinde de fans + warmte (via sensoren) (4) te kunnen regelen ?

-Heb ook nog een nieuwe ventilator (met 4x blauwe LED's) nodig (de vorige is stuk) afm. (80x80x25 mm) graag advies. bv welke aansluiting ? drie pin of .......?

Reeds bedankt om mij helpen !

Mvg,

Velibor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt 4 temperatuur sensoren

Op de kabels staat voor wat het dient zoals CPU, HD enz.

Voor de cpu moet je zo doen:

Processor erin en dan klep naar beneden zonder te sluiten en dan cpu temperatuur sensor tussen cpu en sluitklep en dan sluitklep helemaal sluiten. Dus niet op de CPU!!!

HD kan je gewoon met plakband op de harddisk plakken.

Waarschijnlijk hebt je ook voor case en dan plaats je ergens op de case.

De ventilator moet 3 pins zijn en die kan je ook aansluiten op v12xt aerocool

Opgelet: CPU fan-koeler moet op de moederbord aangesloten zijn en dus niet op v12xt aerocool.

Usb kan je ook op aansluiten maar daar moet je de handleiding van de moederbord opzoeken.

E-sata is niet altijd aanwezig op de moederbord.

Hier bij aerocool moet je naar beneden scrollen en dan ziet je hoe je moet aansluiten.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

''Processor erin en dan klep naar beneden zonder te sluiten en dan cpu temperatuur sensor tussen cpu en sluitklep en dan sluitklep helemaal sluiten. Dus niet op de CPU!!!''= dit moederbord is al geïnstalleerd in een RaidMax case. ! Wat nu ?

Mvg,

Velibor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.