Ga naar inhoud

Facebook timeline

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs gemerkt dat met een oudere browser (IE 6 of 7) de timeline niet werd getoond bij vrienden. Over de voor en na's van de tijdlijn wil ik niet uitwijden. Maar ik vind zonder leuker. Onlangs heb ik gemerkt dat de oudere browsers toch ook de tijdlijn tonen. Ik heb op internet al geprobeerd de tutorials te volgen die zouden kunnen helpen, maar tot op heden zonder resultaat. Is het een verloren zaak, of zouden er toch nog achterpoortjes bestaan opdat men terug gewoon de oude klassieke profielen heeft? Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik weet niet of je ondertussen al tot een oplossing bent gekomen voor je "timeline-probleem", maar naar aanleiding van een analoog topic heb ik nog een tip voor je (niet getest): hier kan je TimeLineRemove downloaden voor de meest courante browsers: Firefox, Internet Explorer, Chrome en Safari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

JAAAHHH, oorzaak gevonden!!! Ik was net als velen hier op zoek naar een verklaring voor het niet verkrijgen van de tijdslijn. Nergens de groene button te zien. Wat was het geval? Ik had mijn account nog niet geverifieerd via mijn gsm. Nadat ik dat wel had gedaan, kreeg ik inderdaad na pakweg een week de melding met betrekking tot het instellen van de tijdslijn te zien. JOEHOEEEEE.... Het ligt vast bij vele anderen daar ook aan. Lukt het dan nog niet, dan naar Hoe Facebook Timeline installeren? - demarketingacademie.nl gaan en de stappen volgen. Nog problemen? Dan even klikken op de link in de volgende zin: Wil je zelf ook de tijdlijn installeren? Dat kan door op deze pagina op ‘Tijdlijn gaan gebruiken’ te klikken. Even die stappen volgen en dan is het een weekje afwachten. Et voila! Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi francis22,

bedankt voor je aanvulling, maar het ging in dit topic niet over het zichtbaar maken van de timeline, maar wel over het verbergen.

Over de voor en na's van de tijdlijn wil ik niet uitwijden. Maar ik vind zonder leuker.

Aangezien tomson reeds een aantal (werkende) tips voor zijn "probleem" heeft gekregen en hij daarop niet meer reageert (ook niet meer na het uitdrukkelijk vragen naar de stand van zaken) wordt dit topic hier dan ook afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.