Ga naar inhoud

zoekmachine

puk

Aanbevolen berichten

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: sc stop mfevtp en druk op Enter.

Tik in: sc delete mfevtp en druk op Enter.

Tik in exit en druk Enter.

Als je op een van deze instructies een foutmelding krijgt, ga dan gewoon door met de volgende instructie.

Start Hijackthis op. Klik met de rechter muisknop op de icoon en kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”.

Vink alleen de items aan die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)

O20 - AppInit_DLLs:

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Rechtsklikken op mvps.bat en kies voor “uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Druk op toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\windows\system32\drivers\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

Het is de bedoeling dat je het bovenstaande uitvoert, zoals dat wordt beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar dat heb ik gedaan. Er worden geen fouten meer gevonden.

Toch lukt het ongeveer de helft van de keren een link via google op te roepen; krijg ik een verkeerde site. Nieuw is wel dat het nu, na bovenstaande, in de helft van de gevallen opeens wel lukt. Wat nu verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het plaatsen van een nieuw HijackThis-logje na uitvoering van de fixes.

Kweezie,

zie hieronder de blog, net opnieuw alle stappen uitgevoerd.

Er waren dit keer maar 3 items welke door Hijachthis kon worden verwijderd. Overige items waren niet meer aanwezig.

Malwarebytes Anti-Malware (-evaluatieversie-) 1.61.0.1400

www.malwarebytes.org

Databaseversie: v2012.05.03.03

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS

Internet Explorer 9.0.8112.16421

Pukkie :: PUKKIE-PC [administrator]

Realtime bescherming: Ingeschakeld

3-5-2012 20:30:08

mbam-log-2012-05-03 (20-30-08).txt

Scantype: Aangepaste scan

Ingeschakelde scanopties: Bestanden en mappen | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM

Uitgeschakelde scanopties: Geheugen | Opstartitems | Register | Heuristiek/Extra | P2P

Objecten gescand: 4

Verstreken tijd: 16 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 0

(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen gedetecteerd: 0

Registersleutels gedetecteerd: 0

Registerwaarden gedetecteerd: 0

Registerdata gedetecteerd: 0

Mappen gedetecteerd: 0

Bestanden gedetecteerd: 0

(einde)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb opnieuw gescand met hijackthis. Er komen geen items meer in de rij voor die jullie hierboven hebben neergezet. Er viel niets te verwijderen. Het lukte me echter niet met CTRL A en zo de rij te copieren om hierbij te voegen.

Wat nu?

---------- Post toegevoegd om 08:30 ---------- Vorige post was om 08:29 ----------

Wat ik precies sgedaan heb is als administrator opnieuw een scan gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, wanneer ik in het zoekveld van google type 'fiat' kom ik op een site van InterMaNews.com.

Zeer hinderlijk en ergerlijk. Ik heb dit nog nooit gehad?

Helpt het wanneer ik een eerder herstelpunt toepas?

Een virus kan het toch niet zijn; ik heb McAfee.

Wat kan ik nog doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je dan toch nog eens proberen om een nieuw logje van HijackThis te maken en dit hier in een bericht te hangen. Indien je het log krijgt, kan je via kopiëren en plakken dit in een bericht plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rijtje reageert niet op CTRL A en ik kan het niet copieren. Ik heb alleen het venster met het rijtje, waarin ik wel of niet iets kan af vinken. Is dat wat je wilt hebben? Zo ja, hoe kan ik dit jou doen toekomen>

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.