Ga naar inhoud

kan me niet meer aanmelden in facebook

Aanbevolen berichten

Beste Helpforumteam,

Paar dagen geleden had ik wel op korte tijd mijn paswoord veranderd, voor mijn mails en mijn facebook hetzelfde , mijn emailadres maakte hiervan geen probleem, doch ik kan me niet meer aanmelden op "mijn" facebookpagina. Doch ik heb al verscheidene keren mijn facebookgegevens geidentificeerd en bevestigd.

Vrienden hebben me gezegd dat ze mijn paswoordverandering wel "verdacht" zullen vinden daar bij facebook en dat ik me dààrom niet meer zal kunnen aanmelden. Weten jullie aub niet hoe ik dit kan oplossen ? Onder Verleysen Irma zijn er wel 2 facebookaccounts, maar hetgene gekoppeld aan mijn werkmailadres, ***, is buiten gebruik, daar ik niet meer ga werken. Mijn huidige mailadres is : *** en ook het mailadres van mijn huidige facebook. mijn paswoord voor beiden is : ***. Is er oplossing voor dit probleem ?

Met vriendelijke groetjes en veel dank beste helpforumteam

PC Helpforum moderator bericht:

Emailadressen verwijderd wegens kans op spam!

aangepast door Kurtt
EMAILADRESSEN VERWIJDERD!
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.