Ga naar inhoud

probleem stuurprogramma netwerkkaart

Gast Debbie Baijens

Aanbevolen berichten

Gast Debbie Baijens

Beste,

Ik zit nu al enkele dagen te sukkelen met mijn internet dat niet meer wil werken. (laptop: Packard bell easynote LJ61)

Windows geeft als melding dat er een probleem is met de stuurprogramma's en/of de hardware van mijn atheros AR5B91 netwerkkaart (en tevens van de Broadcom Netlink (LAN), netwerkkaart.

Dit probleem is begonnen na een updat van windows. Heb daarna nog een updat van service pack 2 gedaan.

Heb ondertussen al alle mogelijke stuurprogramma's gedownload, maar dit zou in orde moeten zijn. Hij kan ook geen recentere stuurprogramma's vinden. Weet echt niet meer waar het probleem ligt, lijkt me ook zeer merkwaardig dat beide netwerkkaarten in één keer samen kapot gaan en er nieuwe in zouden moeten.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Debbie Baijens

zowiezo alvast bedankt voor de hulp.

maar die heb je vast van de website van packard bell gehaald, jammer maar helaas heb ik al geprobeert, werkt niet...

nog andere ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.