Ga naar inhoud

Hoeveel is deze zware game PC waard? Inclusief 2 monitors etc. internet stickie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben van plan deze game PC te verkopen + 2 monitoren en een draadloos internet stickje.

Dit zijn de specificaties:

Videokaart: ASUS D5 X GTX580 1,5 GB DCII / 2DIS R

Moederbord: ASUS Sabertooth X58

Processor: i7 950 3.07GHz

Geheugen: 12 GB DDR3 1333MHz OCZ

SSD: OCZ Agility 3 Sata 600 60GB

HDD: SAMSUNG HD103SJ 1TB HDD 7.200 RPM 32MB Cache

Processor cooler: Scythe Samurai ZZ SCSMZ-2000 Cooler

Voeding: XFX 750W Black Edition

Monitors:

- Samsung Central Station 27 inch HUB.

- Samsung SyncMaster T220HD 22 inch.

Kast waar alles in zit: Antec Dark Fleet Series DF-85

Internet: Wireless Dualband USB Adapter 300N Sitecom X5

Weet iemand hoeveel geld ik er maximaal ervoor kan krijgen? Of ergens in die richting. Alles is gekocht op 31 mei 2011. De SSD en de kast zijn vorige maand gekocht.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uw waarde van de pc eens bekeken en je kan maximaal 650 euro voor krijgen.

Waarschijnlijk zal je minder krijgen omdat je voor velen een onbekende processor hebt.

Voor de monitor kan je per stuk 75 euro krijgen en dat is gebruikelijk prijs ongeacht hoeveel je betaald had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Samsung Central Station mag je gerust 175 - 200 euro vragen, aangezien dit een dure en vrij unieke monitor is. Ik zou de prijs (van de computer zelf) beginnen op 700, geïnteresseerde kopers zullen waarschijnlijk afbieden.

Ja dat dacht ik zelf ook al aan. 75 euro voor een dure monitor van 400 euro die in januari is gekocht is wel te weinig dacht ik al bij mezelf. Bent u misschien geïnteresseerd in de computer met of zonder de monitors/monitor ?

Met vriendelijke groet,

Rob

---------- Post toegevoegd om 08:09 ---------- Vorige post was om 08:07 ----------

Ik heb uw waarde van de pc eens bekeken en je kan maximaal 650 euro voor krijgen.

Waarschijnlijk zal je minder krijgen omdat je voor velen een onbekende processor hebt.

Voor de monitor kan je per stuk 75 euro krijgen en dat is gebruikelijk prijs ongeacht hoeveel je betaald had.

Dit lijkt mij wel een beetje vreemd, een onbekende processor voor velen. Het was een van de hoogste i7's 1 jaar geleden dus zo onbekend lijkt mij die niet. 650 lijkt mij wel te weinig, want ik had er 1400 euro voor betaald. + later nog een nieuwe kast + SSD + HDD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt mij wel een beetje vreemd, een onbekende processor voor velen. Het was een van de hoogste i7's 1 jaar geleden dus zo onbekend lijkt mij die niet. 650 lijkt mij wel te weinig, want ik had er 1400 euro voor betaald. + later nog een nieuwe kast + SSD + HDD.

Dat zegt niks hoeveel je ervoor betaald hebt.

Nu kan je uw computer samenstellen voor 1300 euro.

Op basis daarvan heb ik 650 euro voorgesteld.

Je had voor die tijd inderdaad de beste processor maar ondertussen zijn er veel nieuwe processor op de markt.

De scherm kan je proberen te verkopen aan 175 euro maar ik denk niet dat het zal lukken omdat je gemakkelijk voor de prijs een nieuwe scherm kan kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zegt niks hoeveel je ervoor betaald hebt.

Nu kan je uw computer samenstellen voor 1300 euro.

Op basis daarvan heb ik 650 euro voorgesteld.

Je had voor die tijd inderdaad de beste processor maar ondertussen zijn er veel nieuwe processor op de markt.

De scherm kan je proberen te verkopen aan 175 euro maar ik denk niet dat het zal lukken omdat je gemakkelijk voor de prijs een nieuwe scherm kan kopen.

Ja dat klopt inderdaad wat je zegt. Dat scherm van 27 inch ga ik verkopen voor 300 euro. Hij is nog spik splinter nieuw! En die van 22 inch voor 150.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt inderdaad wat je zegt. Dat scherm van 27 inch ga ik verkopen voor 300 euro.

Ik geef jou geen ongelijk hoor om zo duur mogelijk te verkopen.

Mijn zoon koopt wel eens een tweedehands en verkoop daarna duurder dan hij gekocht heeft.

Het is een kunst om dat te doen.

Dus best overtuigend informatie geven zodat ze geloven dat ze een koopje hebben gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.