Ga naar inhoud

Hoeveel is deze zware game PC waard? Inclusief 2 monitors etc. internet stickie

Aanbevolen berichten

Als je dat lukt dan hoeft je niet zoveel bij te leggen voor een nog zwaarder PC.

Laat je ons weten voor hoeveel je kon verkopen?

Ik heb een iMac te leen nu van een familie lid en binnenkort gaat een familie lid een nieuwe iMac kopen die nog uit moeten komen en waarschijnlijk in juni/juli uitkomt. En die heeft ook een hele goeie nog beter dan de leen iMac en die mag ik van hem overkopen als hij een nieuwe heeft.

Ik heb alles van Apple en de hele familie om ons heen ook, zelfs de opa's en oma's. Maar ik was de enige met Windows, en dat beviel mij ook niet echt lekker, want ik wist dat het beter kon en had vroeger veel gewerkt met Mac en heb er ook een MacBook bij ( al een jaartje ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets gewoon bent dan kan je ook beter bij Imac blijven.

Het is volgens mij ook gemakkelijker om samen te werken met andere van uw familie zoals bestanden overzetten of documenten door geven enz.

Min punt denk ik dat je ook weet dat er weinig games zijn voor Imac maar voor de rest is het een prima computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets gewoon bent dan kan je ook beter bij Imac blijven.

Het is volgens mij ook gemakkelijker om samen te werken met andere van uw familie zoals bestanden overzetten of documenten door geven enz.

Min punt denk ik dat je ook weet dat er weinig games zijn voor Imac maar voor de rest is het een prima computer.

Het klopt niet helemaal wat je zegt. Er zijn genoeg games voor de Mac en er komen aldoor maar meer! Ik heb er ook Boot Camp op, dat houd in dat je ook Windows op een andere partitie van je HDD kan draaien en daar Windows based applicaties en games op kan draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc staat ondertussen te koop: als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.