Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen, Ik heb net een nieuwe verse installatie van Mac OS X Tiger 10.4 Intel gepleegd op een intel mac mini. De installatie ging zonder problemen, maar na het installeren ga ik via safari het internet op, maar deze is een beetje erg outdated waardoor veel sites (inclusief PC-Helpforum) niet goed geladen worden. Ik dacht dus even een nieuwe browser downloaden. Ik heb toen Camino voor mac os x tiger gedownload, alleen als ik erop klik start ie niet. dacht ik: probeer wel iets anders. Firefox voor tiger: doet 't ook niet, opera start ook niet.ik had zoiets van WAT NOU WEER??!!!toen heb ik de browser maar aan de kant gezet, maar textverwerkers starten ook niet. Alleen de standaart apps starten! ik kan niets installeren!!! NIETS DOET HET!!Please help,groetjes,Dominique...sorry als het bericht helemaal door elkaar staat, dat licht dan aan mijn mac...

---------- Post toegevoegd om 18:58 ---------- Vorige post was om 18:57 ----------

WOW! alles is aan elkaar geplakt! sorry, mijn browser werkt echt niet mee.

Geplaatst:

Ik ben geen expert met macs maar ik denk dat je een backup moet maken van je bestanden en daarna Mac os x 10.4 Tiger opnieuw installeren.

Geen reactie?

PCH zal vast wel reageren er zal vast nog een reactie komen ik weet dat je mischien een beedje paniekerig bent maar je zal even moeten wachten.

Met vriendelijke groet

Poonkje112

Geplaatst:

Hoi

Zou je ff een stukje log vanuit 'console' kunnen laten zien, wanneer je een programma start dat niet opstarten .

- Ben je helemaal up2date met de OSx Software !

bg

VenimK

Geplaatst:

oke, als allereerste de os versie: Mac OS X 10.4.1.

De updates download ik later nog wel.

Hopen dat dit is wat je bedoeld:

Bean text editor:

/applications/Bean.app/macos/bean; exit

Welcome to darwin

dominique-*hier staat mijn achternaam*'s computer: ~ Dominique$ /applications/bean.app/contents/macos

/bean; exit

-bash: /applications/bean.app/contents/macos/bean: Bad executable (or shared library)

logout

[Procces completed]

En dat doet ie bij elke gedownloade app

als deze informatie niet goed is, vertel me dan graag hoe ik het wel moet doenxD

Thanks, DominiquexDxDxDpost-29801-1417704911,2194_thumb.png

Geplaatst:

Je kan toch misschien beter je OsX updates binnenhalen vermeen ik

Of je hebt de verkeerde gedownload van Bean(word processor )

[Download Bean for Tiger]

Wil je alvast de updates eerst binnenhalen ook

Bg

Venimk

Geplaatst:

Combo update intel 10.4.1 naar 10.4.2: your conputer dont need this update.

Combo update intel 10.4.1 naar 10.4.4: gour computer dont need this update,

10.4.1 naar 10.4.3 gaat ook niet. En verder kan ik niet, heb je allemaal.al 10.4.4 voor nodig.

Ik heb zekerweten de intel apps, want bean heb ik van een vriend gekregen van exact dezelfde mac met dezelfde os x. Zelfde geld voor office. En firefox...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.