Ga naar inhoud

bureaublad dupliceren in windows xp

Aanbevolen berichten

ik had een vraag ik wil mijn bureublad dupliceren naar mijn 2e beeldscherm maar dat lukt niet ik hep windows xp home (een week geleden opnieuw geinstaleert). maar nu lukt het dupliceren niet (eerst maar 1 beeldscherm aan de pc gehad en nu 2) het uitbrijden lukt wel maar dupliceren dus niet ik heb wel een laptop met windows vista en een laptop met windows 7 daar kan je gewoon met de fn toets en f3 of f5 selecteren wat je wil (is dan wel via hdmi naar de tv maar dat maakt niks uit denk ik). ds nu de vraag weten jullie iets daarvoor mag ook een programatje zijn waar je dat in kan stellen maar ik wil het graag wel voorelkaar zonder kosten en extra aparatuur.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

ik wil ze dupliceren en ik weet hoe ik het kan uitbrijden heb ik nu ook maar ik wil 2 keer hetzelfde beeld! stond ook in bericht 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PC Helpforum moderator bericht:

Wees spaarzaam met uitroeptekens. We zijn ook slechts mensen van vlees en bloed !!!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je wil dupliceren had ik wel al begrepen van in bericht 1 hoor.

De links geven alle info om je instellingen aan te passen.

Via Windows heb je standaard:

• Gespiegeld.Hiermee spiegelt, of dupliceert, u uw bureaublad op elk beeldscherm dat u aansluit. Gespiegeld is de standaardweergaveoptie. Deze optie is nuttig als u uw mobiele pc wilt gebruiken om een presentatie te geven met een projector of een vast beeldscherm in een vergaderruimte, zoals een aan de muur bevestigd plasmascherm of een tv-monitor.
  • Uitgebreid. Hiermee wordt uw desktop uitgebreid over alle beeldschermen waarmee u verbinding hebt. Deze optie is nuttig als u uw bureaubladgebied wilt vergroten.
  • Alleen extern beeldscherm. Hiermee wordt uw bureaublad weergegeven op elk beeldscherm dat u aansluit, maar niet op het beeldscherm van uw mobiele computer. Deze optie is nuttig als u een mobiele pc gebruikt en u accustroom wilt besparen. U kunt deze optie ook gebruiken wanneer u een dvd afspeelt op een mobiele pc die het afspelen van video's op volledig scherm ondersteunt op maar één beeldscherm.
    Lukt het om de een of andere reden niet of wil je meer mogelijkheden bekijk dan onderstaande software eens.
    DisplayFusion: Multi-Monitor Taskbar, Multi-Monitor Screen Savers, HotKeys, Multi-Monitor Wallpaper, Windows Logon Changer and more...
    MultiMon TaskBar Free - Freeware - NL - Download.CHIP.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een merk PC of een samengestelde PC ?...indien het over een merk PC gaat: graag vermelding van het merk en de volledige type-aanduiding.

Kan je eveneens het onderstaande uitvoeren ?...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.