Ga naar inhoud

Pangolin.MPEG gesukkel,slepen tussen 2 vensters

carambole

Aanbevolen berichten

MPEG1Audio,Layer3 gaat niet samen met MPEG Version1 audio,Layer3 vbr denk ik.Allen zijn het MP3's,mss wat verschil in de kb/sec.

Ik heb Bashee draaien met een Kinston stick erin (venster 1).

2e Venster is een geopende stick.Bij slepen springt het liedje gewoon terug.

In het begin bij draaien Pangolin ging het allemaal goed.Muziekje even beluisteren en dan slepen (kopiëren) naar 2° venster.Na telkens een foutmelding(apport) heb ik nog eens andere versies geïnstalleerd.1 Week lang;'t slepen vind ik niet meer terug.

Ik heb pc geleerd met XP,slepen tussen vensters was doodgewoon(envellopjes gooien).Zijn er zoveel soorten MP3 zodat je ze niet in groep kunt samen brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Xubuntu 12.04 heb ik nu.Audacity open ik in 1° venster.In het 2° venster eronder is dan van stick bvb(staat op bureaublad).

Slepen (kopiëren) gaat nu vanzelf van 1° naar 2° venster.Dus je beluistert het nr even en sleept het even naar je 2° venster.

Bij Ubuntu vloog het bestandje telkens terug.Bij Xubuntu moet ik geen plug-ins meer uitvinken.Cover en Last.fm werken gewoon,zelfs in de twee vensters.

Bij MS is dat doodgewoon maar ik vind het zeer gemakkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.