Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey

Ik wou allernieuwst versie(12-4) van catalyst control center installeren maar het ging niet. Ik heb mijn laptop geformatteerd het ging weer niet. Ik installeerde dan een oudere versie(2010.0315.1050.17562) van de site van toshiba en die ging wel. Ik heb weer 12-4 geprobeerd en zegt dat het installeerde en voltooid is maar toch verandert er niks.

specs: windows 7, 6 gig dd3 ram, Intel core-i5-430m 2.260 MHz, ATI Mobility Radeon HD 5650

alvast bedankt

Karakura

Geplaatst:
Hebt je de juiste link genomen?

Dus voor laptop.

Dan op setup.exe klikken met de rechtermuisknop en dan run as administrator.

Dat werkt niet bij mij(niet compatibel met mijn toshiba l670 laptop). Ik moet ze apart downloaden. Het is altijd gelukt maar opeens gaat het niet meer. heel raar....

Geplaatst:
Maak eerst een herstelpunt.

Dan eens proberen met deze site doch het is wel Frans maar mijn zoon gebruikt dat altijd.

Ik wil gewoon de laatste versie van catalyst control center installeren. het installeert en zegt dat het voltooid is maar toch is er geen verandering gebracht.

Geplaatst:

Wel ik heb geprobeerd oude versie eerst te deinstalleren en clean install te doen maar chipset driver ben ik niet zo zeker van . Hoet moet ik het precies doen?

Geplaatst:

Je download de laatste versie chipset driver van Toshiba en dan kan je gewoon op setup.exe klikken.

Chipset driver is de hoofd van alle driver en zorgt ervoor dat andere driver ook goed werken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.