Ga naar inhoud

Ident. card lezer EID


Aanbevolen berichten

Geachten,

Mijn laptop Acer is binnen geweest voor een herinstallatie en sinds dan werkt mijn eid (electronische ident card lezer niet meer).

Ik heb nochtans de driver van dit programma met de cd doen herinstalleren en krijg een of ander beeld zoals in bijlage te zien zijn.

Ik werk met Vista, sp2, card lezer : smart card driver

Wie helpt mij om dit terug goed te krijgen ?

Plukske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft,

Al heel erg bedankt voor je oplossing wan had de driver wel grinstalleerd maar NIET het programma.

Dus nu kan ik al mijn iden.kaart al lezen met mijn kaarlezer (gegevens enz.)

Doch wanneer ik naar een site ga bv Fod Financieen of my pension gaat het niet en krijg ik volgende melding :

Fout met SSL-verbinding

Kan geen veilige verbinding maken met de server. Dit kan worden veroorzaakt door een probleem met de server, of er wordt een certificaat voor clientverificatie vereist waarover u niet beschikt.

Fout 107 (net::ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR): Fout met SSL-protocol

Kan jij mij daar ook mee helpen aub

Alvast in afwachting hartelijke dank

plukske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij EID wordt niks vermeld over Chrome en dus vermoed ik dat het niet gaat.

Installeert Firefox

Volg de onderstaande procedure om je eID te kunnen gebruiken in combinatie met Firefox.

Probeer eerst om de laatste versie van de eID-software op je computer te installeren. Je doet dat via de ‘eID QuickInstall’. Ondervind je na de installatie nog problemen? Doe dan het volgende:

  • Installeer de Firefox add-on manueel.
  • Configureer de Belgium Root certificaten in Firefox.

De Firefox add-on installeer je manueel door de volgende stappen te doorlopen:

  1. Open Firefox
  2. Ga naar https://addons.mozilla.org/firefox/addon/51744. Je vindt de add-on ook terug door op de add-on-pagina te zoeken op de zoekterm ‘eID’.
  3. Klik op ‘Aan Firefox toevoegen’
  4. Klik op ‘Nu Installeren’
  5. Herstart Firefox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.