Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

Mijn icoon "hardware veilig verwijderen" staat er opeens niet meer(bij de anderen) in de taakbalk rechts ,is met windows7.

Iemand een tip?

Geplaatst:

Klik op een vrij gebied in de Taakbalk -> Eigenschappen -> Systeemvak -> Aanpassen en zet vinkje bij "Altijd alle pictogrammen weergeven". Dan krijg je alle beschikbare pictogrammen standaard op de taakbalk. Dus komt ook 'hardware veilig verwijderen" zichtbaar (indien aangesloten apparaat).

Geplaatst:

Ik dacht te weten dat het er altijd stond. Is een usb muis ook aanzien als hardware?

Zoja dan zou het er altijd moeten staan, of heb ik het mis voor?

Geplaatst:

Neen, deze wordt niet aanzien als veilig te verwijderen hardware, het betreft hier enkel opslagmedia zoals bijvoorbeeld een externe harde schijf of een geheugenstick.

Geplaatst:

Ja inderdaad , ik zie (na eens testen) dat mijn geheugenstick het icoontje weergeeft.

Bedankt aan allen voor de toelichtingen.

Geplaatst:

Graag gedaan hoor.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.