Ga naar inhoud

You tube film

plukske

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een filmpje gemaakt met camera, verwerkt en op "you tube" gezet.

Dit is mij gelukt (heb het zelfs eens kunnen bekijken)maar er was een vraag of ik het wou medelen aan elkeen of alleen aan de personen die ik zelf wou die het mochten bekijken ( max een 50 tal). ik koos voor enkel de personen die ik zelf wil.

Mijn vraag : hoe doe ik dat verder om deze personen te laten weten om ernaar te kijken ? ik dacht via Link kopieeren en dan te plakken in een e-mail enz.

Dit lukt niet en er zal wel iets mis zijn aan mijn manier van doen.

Ook vind ik het filmpje niet meer terug in you tube en wanneer ik de titel ingeef om te zoeken geeft hij het niet (waarschijnlijk omdat het privé is) en staat in het grijs (niet handelbaar)

hoe vind ik die terug ?

Hoe nodig ik iemand uit om het filmpje te bekijken

Is een fimpje wel toegestaan en doe ik daar niets verkeerd mee (is bestaand liedje die ik naspeel met mijn gitaar)

Wie weet raad

plukske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.