Ga naar inhoud

pc doet niks enkel draaien


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een pc staan die is gecrasht tijdje terug. Gelukkig had ik er nog 1 staan maar wou wel graag me oude terug. Nu heb ik een lege hdschijf met 250gb in die pc gestopt alles weer aangesloten en even met de stofzuiger beetje stof verwijderd. Heb vervolgens beeldscherm en toetsenbord aangesloten en aansloten op stroom maar hij gaat nu wel aan en draait ook wel maar beeldscherm doet nu niks? Heb de pc een videokaart gegeven die er altijd inzat, werkt niet, die in de draaiende pc zit werkt ook niet en die standaard in de pc zit ook niet.

Volgens mij had ik gewoon bios moeten krijgen ofzo en dan gewoon xp installeren want die had ik nog liggen.

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe of moet veranderen,

alvast bedankt jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Jeroen,

Is je PC terug werkend?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.