Ga naar inhoud

IDSVix86 werkt niet (goed)

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb TuneUp Utilities geinstalleerd en deze geeft de melding dat Device "IDSVix86" niet goed werkt.

Onder Apparaatbeheer heb ik het gevonden bij:

Stuurprogramma's die niet Plug and Play-compatibel zijn. (menu Beeld > verborgen apparaten weergeven aanvinken).

Eigenschappen > Algemeen geeft aan "Dit apparaat is niet aanwezig, of niet alle stuurprogramma's ervoor zijn geïnstalleerd. (Code 24)

Eigenschappen > Stuurprogramma geeft de melding Status - Gestopt.

Klik ik op Starten dan volgt de melding "Systeem kan het opgegeven pad niet vinden."

Mijn vragen: Wat doet of waarvoor is IDSVix86, is het belangrijk, en zo ja hoe krijg ik het weer goed??

Bij voorbaat al mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je TuneUp Utilities geinstalleerd?

Altijd opletten met dergelijke tools. Meestal doen ze niet wat ze beloven en ze vinden toch altijd zaken die niet in orde zijn alhoewel de pc perfect werkt.

Een gouden raad: als het werkt, blijf er dan van af en ga niet liggen sleutelen en/of tunen aan drivers en dergelijke want het is dikwijls dat de problemen dan pas beginnen.

Heb je problemen met de pc/laptop?

Geef dan een beschrijving van de problemen en dan zullen we zien of we het op een andere/veiliger manier kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je TuneUp Utilities geinstalleerd?

Altijd opletten met dergelijke tools. Meestal doen ze niet wat ze beloven en ze vinden toch altijd zaken die niet in orde zijn alhoewel de pc perfect werkt.

Een gouden raad: als het werkt, blijf er dan van af en ga niet liggen sleutelen en/of tunen aan drivers en dergelijke want het is dikwijls dat de problemen dan pas beginnen.

Heb je problemen met de pc/laptop?

Geef dan een beschrijving van de problemen en dan zullen we zien of we het op een andere/veiliger manier kunnen doen.

TuneUp utilities gebruik al een jaar of twee en is voor het sneller maken van de computer.

Altijd naar tevredenheid. Zo geeft het b.v. aan welke programma's niet per sé nodig zijn en (tijdelijk) uitgezet kunnen worden zodat de computer sneller werkt.

Overigens gebruik ik een HP laptop.

Ik gebruik geen programma's van Symantec (schijnt ook nog weleens problemen te geven).

Het vreemde is dat ik van die foutmelding eigenlijk niets merk. Ik heb verder geen problemen met opstarten of zo. Ik ben alleen nieuwsgierig waar dat IDSVix86 voor is en wat het eventueel doet.

Ik krijg wel regelmatig een melding dat mijn USB-poort (voor externe harde schijf) sneller kan werken maar weet daar geen oplossing voor. Dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Geen idee, vandaar ook dat ik het probleem bij het Forum voor leg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij tevreden bent over TuneUp utilities, is het OK maar bij mij komt het niet binnen.

Je kan uren debatteren over de pro's en contras maar we gaan het hier bij laten.

Jij bent er tevreden over en dat is wat telt.

Ik heb het eerste bericht nog eens gelezen en blijkbaar gaat het dus om een verborgen device met de naam "IDSVix86".

Hetgeen hierboven gemeld werd over IDSVix86 als onderdeel van Symantec, gaat over IDSVix86.sys en dat is niet hetzelfde.

Kan je het volgende eens uitvoeren zodat wij een beter idee krijgen met welke hardware we te maken hebben?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Navigeer naar het device IDSVix86.

Rechtsklik het device en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.