Ga naar inhoud

Onbekend netwerk, toegang alleen lokaal

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het echt niet meer.

Heb draadloos internet via UPC (modem en router in 1). Heeft altijd prima gewerkt. Woon sinds een week in een andere woning. Eerste 2 dagen niets aan de hand met internet. Sindsdien alleen maar problemen. Krijg vaak geen verbinding met internet. Dan geeft hij aan verbonden met onbekend netwerk, toegang alleen lokaal. Ook zijn er momenten dat hij het wel gewoon doet .. Begrijp er helemaal niets meer van .. UPC al gebeld, maar die kunnen ook niet veel doen. Hebben de kanalen gewijzigd enzo maar dat helpt ook niet. Op mijn tel. heb ik wel gewoon verbinding dus begrijp het niet helemaal ..

Help ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi remyd86,

Welkom op het PCH...

Omdat je aangeeft dat je computer op het ene moment wel problemen heeft en op het andere moment niet denk ik in twee richtingen:

1. Er is iets mis met je netwerkkaart in je computer
  2. Er scheelt iets met het signaal dat je router/modem uitzendt

Je opmerking dat je telefoon zonder problemen op internet kan zou mij eerder naar optie 1 doen neigen. Kan je met je telefoon wel nog op internet in een periode waarin dat met de computer niet meer mogelijk is?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.