Ga naar inhoud

Verwijderen antivirus

Aanbevolen berichten

Het is nu 3 weken geleden dat ik GData Total Protection 2012 heb aangekocht maar ik kan het nog steeds niet installeren. Hier volgen enkele meldingen als ik het vorige probeer te verwijderen: "installer heeft niet de juiste rechten om het bestand GData\Internetsecurity\firewall\TBD 282.tmp te wijzigen" of hetzelfde met getallen TBD 115 of 118 of 170 of 11E. "uw systeem is niet aangepast voer setup later opnieuw uit" "onherstelbare fout bij installatie" alhoewel het programma nog altijd goed werkt.Alle mogelijke programma's zoals AVcleaner , revo-uninstaller enz. helpen niet.Pogingen langs het register zijn ook mislukt "kan sleutel niet verwijderen"

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dezelfde vraag reeds gesteld in deze discussie: http://www.pc-helpforum.be/f167/verwijdering-antivirus-43474/

Daar werd door onze medewerkers bijkomende informatie gevraagd maar je hebt daarop nooit gereageerd.

Ik heb jou bericht hierboven naar de eerdere discussie gekopieerd en we zullen daar je probleem verder behandelen.

Hier gaat een slotje op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.