Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

ik kocht (onvoorbereid) vorige week een upgrade van Norton Internet Security 2012, in de mening dat op mijn PC en laptop reeds norton internet security 2011 stond.

Pas enkele dagen later zag ik dat ik thuis Norton Antivirus 2011 staan had.

Kan ik met die nieuwe upgrade het oude programma aanpassen? Ik heb de upgrade nog in de oorspronkelijke verpakking zitten en durf er niet goed aan te beginnen !

Geplaatst:

Indien je momenteel een betaalde versie 2011 op je Pc staan hebt kan je probleemloos upgraden naar versie 2012.

Maar voor je de verpakking open doet, kijk eerst eens hoeveel dagen je abonnement nog loopt.

Wacht dan met de upgrade versie tot de laatste dag.

Trouwens je kan van versie 2011 naar 2012 over schakelen zonder die aankoop, zolang je abonnement nog in orde is.

En dit via de knop " ondersteuning" en dan "controleren op nieuwe versies" in het norton venster.

Geplaatst:

@ Clarkie,

De vraag schijnt hier te zijn of je probleemloos kan overschakelen van een Norton Antivirus 2011 naar een Norton Internet Security 2012 ... dus van de gewone antivirus naar het uitgebreidere Internet Security-pakket. Klopt dan je argumentatie nog ?

Geplaatst:
@ Clarkie,

De vraag schijnt hier te zijn of je probleemloos kan overschakelen van een Norton Antivirus 2011 naar een Norton Internet Security 2012 ... dus van de gewone antivirus naar het uitgebreidere Internet Security-pakket. Klopt dan je argumentatie nog ?

Over het woord Antivirus had ik overeen gelezen, oeps. :embarassed:

Of walter a moet zelf ook een schrijffoutje gemaakt hebben? xD

Maar mijn argumentatie zou toch nog moeten kloppen.

Je kan volgens het geen te vinden is op de site van Symantec overschakelen van Norton Antivirus 2011 naarhetproduct Norton internet security 2012 upgrade versie.

Als je een simulatie doet naar welke mogelijkheden je hebt om een upgrade te doen van Norton Antivirus 2011 krijg je onderstaande:

1. Norton 360 Versie 6.0
  2. Een Upgrade Versie van Internet security 2012 voor 64,99 €
  3. Of een abonnementsverlenging van Norton Antivirus

post-23245-1417704905,9731_thumb.pngDe prijs van Norton internet security 2012 ( dus geen Upgrade versie) :

post-23245-1417704906,2519_thumb.jpg

Opmerking:

Op het moment is Norton Internet security 2012 beterkoop als Norton Internet security 2012 Upgrade versie. :rofl:

post-23245-1417704906,2758_thumb.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:

Beste,

Wat je ook kan doen is:

- Je gaat naar de Norton website en download daar de Internet Security 2012,

je krijgt dan automatische een proef versie van 30 dagen.

-Nadat deze geïnstalleerd is,

open je de Internet Security, drukt in het scherm (naast abonnement-status) op verlengen (er gaat dan een scherm open) daarna typ je de code in van je aan gekochte internet security. (staat op de cd hoes).

- Dit is alles wat je moet doen, bovendien de maand die je kreeg van de proef versie, komt boven op je (betaalde) jaar licentie !

** Je hoeft je installatie cd van Norton niet te gebruiken,

tevens wordt ook je oude Norton Anti virus door je nieuwe Internet security verwijdert.

---------- Post toegevoegd om 14:44 ---------- Vorige post was om 14:30 ----------

Ps.... Belangrijk !

Was dit nog vergeten, te vermelden !

Indien jouw oude Anti Virus nog geldig is, dan raak je deze dagen van je Anti Virus kwijt !

Deze worden NIET mee genomen naar je nieuw versie.

Je mag alleen van de proefversie deze maand houden, deze wordt wel meegeteld.

Geplaatst:
Beste,

Wat je ook kan doen is:

- Je gaat naar de Norton website en download daar de Internet Security 2012,

je krijgt dan automatische een proef versie van 30 dagen.

Je zal om een proefversie te installeren wel eerst de aanwezige versie van Norton op de PC moeten verwijderen.

Maar van Walter a hebben we ondertussen niks meer gehoord.

Geplaatst:
Je zal om een proefversie te installeren wel eerst de aanwezige versie van Norton op de PC moeten verwijderen.

Maar van Walter a hebben we ondertussen niks meer gehoord.

Zelfs dit hoeft niet.

Norton verwijderd zelf elke oude Norton van je computer.

Let wel op, Norton verwijderd alleen je oude Norton beveiliging, dus niet van andere merken zoals Avira, AVG enz.

als je perfect je oude beveiliging wilt verwijderen, kun je dit doen met het programma: App Remover

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.