Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op aandringen van familie in hezt buitenland heb ik skype geinstalleerd .

Ik had een Quickam en dat werkte goed, het geluid ging via de USB aansluiting.

Ik moest die skype ook op een andere PC zetten en heb de Quiccam daar gezet en werkt goed.

Voor mijzelf kocht ik een Trust SPOTLIGHT Webcam Pro en voor probleem moet ik volgens de bijsluiter naar Trust.com/16428 gaan , maar daar staat niks dat helpt

Met deze Trust cam -die een afzonderlijke microkabel heeft- krijg ik geen geluid naar buiten

Toen de quickcam eraan hing stond er boven in de kolom van de contactpersonen iets om micro en speakers te testen. Die instructie is daar nu weg (ik heb waarschijnlijk eens verkeerd geklikt) en hoe krijg ik die testmogelijkheid terug??

aangepast door lucar42
typefout
Geplaatst:

Hoi lucar42,

Welkom op het PCH.

Allereerst wil ik je er op wijzen dat niet elke webcam automatisch over een geluidsopname beschikt. Bij sommige toestellen heb je een apart opnameapparaat nodig.

De test mogelijkheid die je bedoeld is waarschijnlijk het testnummer van Skype? Ga daarvoor eens bovenaan naar bellen en kies voor Testnummers bellen.

Controleer ook eens Extra je instellingen.

Groet,

Mako

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.