Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

in mijn map 'ongewenste emails' staan drie berichten die ik wens te verwijderen. Wanneer ik dit wil doen bekom ik de boodschap :"er is een onbekende fout opgetreden"

Andere ongewenste berichten in de map kan ik wel zonder probleem verwijderen.

De drie berichten die ik blijkbaar niet kan verwijderen zijn van verschillende afzenders:embarassed:

Geplaatst:

om de haverklap bekom ik een boodschap 'windows live mail werkt niet meer' + windows live mail wordt heropgestart'

wat is daar de oorzaak van?

Geplaatst:

Bericht verplaatst naar reeds lopende topic.

Je probleem is hier reeds in behandeling...we doen dus ook hier verder, door het openen van nieuwe topics verliest iedereen het overzicht.

Geplaatst:

Dag Jion

Ik denk dat die cursus gaat over windows mail. De menubalk van windows mail is niet dezelfde als deze voor windows 7 live mail.

De knop 'extra' bestaat blijkbaar niet.

Geplaatst:

Als de tip in bericht 3 je probleem niet oplost, herstel dan Windows live mail.

Sluit WLM af en ga via start-> configuratiescherm naar programma's en onderdelen.

Klik er op Windows live essentials met de rechtermuisknop en kies verwijderen/ wijzigen.

In het volgende scherm kies je alle Windows live programma's repareren.

Geplaatst:

Sorry,

maar dit is volgens mij niet hetzelfde probleem. Mijn probleem is niet dat er een ander bericht wordt geopend als ik een bericht verwijder maar wel dat ik er niet in slaag sommige berichten te verwijderen uit de map 'ongewenste emails'

Geplaatst:
in mijn map 'ongewenste emails' staan drie berichten die ik wens te verwijderen. Wanneer ik dit wil doen bekom ik de boodschap :"er is een onbekende fout opgetreden"

Andere ongewenste berichten in de map kan ik wel zonder probleem verwijderen.

De drie berichten die ik blijkbaar niet kan verwijderen zijn van verschillende afzenders:embarassed:

om de haverklap bekom ik een boodschap 'windows live mail werkt niet meer' + windows live mail wordt heropgestart'

wat is daar de oorzaak van?

Je hebt toch ook het probleem dat Windows Live mail niet meer werkt? :hmmmm:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.