Ga naar inhoud

Kapotte Acer Aspire


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik wil graag weer een beetje gamen maar mijn PC kan dit niet meer aan. Nu heb ik nog een ouder Acer Aspire 5735? liggen maar hij gaat niet meer aan. De oplader doet het wel nog, dit kan ik zien aan het licht. Maar het probleem is dat de oplader geen contact meer maakt met de laptop... Wat kan het probleem zijn? Ook is de laptop ooit op een anderen oplader aangezet om zo te proberen om hem aan te krijgen maar dit was ook tevergeefs.

Wat kan ik hier tegen doen?

Groetjes!

ps als je meer info nodig heb feel free to ask!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ziggymojo,

welkom op PCH.

Indien de netspanningsadapter nog in orde valt de oorzaak van het probleem sowieso in de laptop zelf te zoeken.

Je kan nog proberen om hem aan de praat te krijgen met verwijderde batterij...wanneer er dan geen lichtjes branden of geen enkel geluid wordt geproduceerd kan je beginnen zoeken richting DC-connector, interne stroomvoorziening, moederbord...

De uiteindelijke diagnose zal in dat geval door een PC-hersteller moeten gesteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ziggymojo,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.