Ga naar inhoud

printer HP C4580


Aanbevolen berichten

Mijn printer heeft een Wifi-systeem dat al heeft gewerkt. Plots werd hij niet meer herkend door het systeem en na uren van alles te hebben geprobeerd, doet hij het nu terug, maar enkel als de kabel is aangesloten. Ik wil deze printer graag terug draadloos gebruiken en weet niet hoe ik dat moet doen.

Iemand die me hierbij kan hepen aub? Ik heb de cd-rom nog van de installatie, maar nergens kom ik de optie tegen om een aangesloten printer om te zetten naar draadloos.

Ook ging er tijdens de vorige installatie iets fout, de gegevens werden niet door de printer aan de pc gegeven of omgekeerd. Ik bedoelde dat kleine proces dat je de kabel moet aansluiten en enkele minuten wachten om verder te gaan, was niet gelukt. En toch werkt hij als de kabel insteekt. Garantie is ook al voorbij, dus geen HP begeleiding.....

Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ondertussen denk ik dat de fout ergens anders zit. Ik heb al ettelijke malen (ben al 8 uur bezig, sinds 15u30)) geprobeerd met eerst de sofware te verwijderen en opnieuw te installeren etc... Maat hij vind de printer gewoon niet terug in het netwerk. Als ik probeer met printer toevoegen, wordt deze niet gedetecteerd. Als ik handmatig de naam van het netwerk invoer, wordt deze ook niet geaccepteerd. Ik denk dat het iets met mijn internetinstelling te maken heeft. Heb ook al naar de technische dienst van Belgacom gebeld, maar daar willen ze me niet helpen. Vermits ik op het internet kan, zeggen ze dat ik het probleem zelf moet oplossen. En toch ben ik haast 90% zeker dat het bij hun ligt. Op 1 jaar tijd is 3 keer de naam en instelling van mijn internet veranderd. Verleden jaar was ik met deze printer nog bij telenet en nu ben ik al 2 keer van modem verwisseld door belgacom. Het probleem zit em dat ik een leek ben en oud en niet precies kan uitleggen wat er fout gaat aan de telefoon, snap je? Please? Ik ben al aan het huilen van ellende, echt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vista

---------- Post toegevoegd om 01:12 ---------- Vorige post was om 01:09 ----------

Het zou ook kunnen dat ik onderhand al die problemen heb door vele malen de installatie te hebben proberen uit te voeren. Ik las eens ergens dat er dan eerst een programma moet worden gedownload om restprogramma's van vorige stuurprogramma's te verwijderen, kan dit? En zo ja, welk programma heb ik dan nodig aub? Ik wil nog één keer vanaf nul beginnen, en anders koop ik zo rap mogelijk een nieuwe printer, ik heb het ongeveer gehad nu, na 10 uur ermee bezig te zijn geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er eens over slapen. Ik denk dat de printer het ondertussen zelf heeft opgegeven nu. Want hij gaat nu zelfs niet meer uit. Dus een nieuwe kopen zal nog de enige optie zijn denk ik. Alhoewel ik in eerste instantie geen HP meer wou, is dit misschien toch een goedkoper alternatief omdat ik nog cartridges bezit van deze printer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is er al weer vanalles gebeurd. Hij is nu aangesloten en werkende, maar mét de kabel. Telkens ik het installatieproces probeerde te voltooien, lukte dit nooit perfect. De printer werd nooit gevonden door het systeem. Zou het niet gewoon kunnen dat de WIFI van de printer kapot is? Want nu werkt hij dus wel, maar met een usb-kabel die hier gewoon erg in de weg ligt. Ik krijg hem met alle moeite van de wereld niet draadloos aan de praat. Wat er ook wordt gevraagd om in te voeren, het lukt me nooit, ik heb écht al alles geprobeerd. Hoe lang doet men in het algemeen met een printer? Deze is 3 jaar oud nu en wordt gebruikt om dagelijks minstens 5 keer te printen.

Ik vraag het maar omdat mijn dochter ook ooit problemen had met de Wifi op haar laptop, die was ook na 1 jaar kapot..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.