Ga naar inhoud

printer HP C4580


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja hoor, allemaal correct gedaan. Hij vind gewoon de printer nooit terug, de mijne zit nooit in het systeem. En als ik dan de andere optie probeer met poortgegevens invoegen en de naam van de printer etc...lukt het ook niet. Mag ik je niet eens op een keer bellen of zo? U mag zelf bepalen wanneer. Zodat U me stap voor stap zou kunnen helpen met de installatie? Ik wil je zelfs iets betalen voor uw dienst, want als ik de printer terug perfect aan de gang krijg, hoef ik geen nieuwe te kopen. Hij werkt nu wel, maar als er iets mis is met mijn internet ivm printers detecteren, zal ik dit ook bij een volgende nieuwe printer hebben. Zelfs als is deze kapot, ik wil toch weten wat ik fout doe en wat er juist misgaat bij de installatie. Zou U dit eventueel willen overwegen? Alvast bedankt voor de moeite die u erin steekt tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Teamviewer

En installeert het.

Vanavond na 18:00 uur start je de programma.

Je ziet dan ID en Passwoord.

Dat kan je via prive bericht doorgeven en dan zal ik uw computer tijdelijk overnemen en bekijken of ik kan helpen.

Je hoeft er niks voor te betalen want we zijn vrijwiligers.

Nota: het kan zijn dat ik vanvond geen tijd heb maar dan zal ik u ook laten weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nog eens over nagedacht en op zich is dit misschien wel een hele goede oplossing, maar aan de andere kant is het misschien zinloos. Mijn Pc is ook stilaan dringend aan vervanging toe, is al minstens 4 jaar oud en mijn scherm is zelfs nog ouder. Dus ik denk dat ik tegen eind deze zomer misschien een nieuwe pc moet kopen. Als ik dan alles in één winkel koop en die leveren aan huis, koop ik ook ineens een nieuwe printer erbij en blijf ik deze HP tijdelijk gebruiken via de kabel dan maar. En vermits ik een leek ben ivm computers (ik weet er wel wat van, maar veel te weinig), zou ik uw oplossing willen gebruiken met de aanschaf van de nieuwe pc. Ik zou het dan heel erg op prijs stellen als ik dan hulp krijg van iemand. Ik ben ouder en heb nooit informaticalessen gehad op school. Ik ben maar tot mijn 14 naar school gegaan, vroeger was dat zo. Dus alles van pc is zeer moeilijk voor mij. De vorige keer toen ik problemen had met de printer is er een technieker hier ter plaatse geweest en toen hij net weg was, zei de pc dat er een fout was opgetreden bij de installatie. Je zou toch denken dat een technieker van Belgacom zelf dit zou moeten kunnen, niet? Toen was ik ook in een ellendige toestand en wou de HP door het raam gooien, maar het is me toen écht wel gelukt om de HP draadloos te doen werken. En nu niet meer, daarom dacht ik dat de printer zelf kapot was. Is dit niet logischer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de printer Wifi stuk is, is moeilijk op afstand te beoordelen.

Maar een pc van 4 jaar is nog niet zo oud hoor.

De pc waar ik nu mee schrijf is zelfs 10 jaar oud en bolt nog.

Maar het is wel zo dat Vista een erg plompe besturingssysteem is.

Als je een nieuwe pc koopt dan zal het Windows 7 of misschien zelfs Windows 8 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat begrijp ik, vroeger waren de apparaten veel degelijker. De toestellen die ze nu overal verkopen, zijn er volgens mij op ingesteld om niet heel lang mee te gaan. Het enige dat ik de vorige keer anders heb gedaan, is dat ik toen eerst een ander programma heb gedownload om alle restjes van wat er op mijn Pc was achtergebleven te verwijderen. Blijkbaar als je een programma verwijderd, laat dit toch nog steeds kleine ??? achter en die kunnen dan achteraf veel problemen geven. Zoals wanneer je een nieuwe pc koopt, krijg je meestal er een hoop gratis proefabonnementen bij voor bijvoorbeeld 6 maanden antivirus en 3 maanden zus of zo. Als je dan daarna een programma koopt van een ander merk, krijg je het nieuwe niet geïnstalleerd vanwege niet compatibel met wat er nog van het vorige is achtergebleven. Verwijderen alleen is niet genoeg. Ik weet alleen niet meer hoe de naam was van dat programma die de restjes verwijdert. Ooit zal ik het dan nog eens doen, maar momenteel heb ik er heel even mijn buik van vol. Ik doe wel even verder met kabel tot ik nieuwe moed heb verzameld. Als je nog de naam weet voor dat programma om restjes te verwijderen, zal ik deze zaak voorlopig als opgelost zien. Ik kan printen, alleen niet draadloos, maar dat komt waarschijnlijk wel weer in orde als ik er de moed voor vind, hopelijk. Maar misschien lukt het écht niet meer en is de printer kapot en daarom wil ik voorlopig niet meer proberen, snap je?

Alvast bedankt voor alle gedane moeite. Hopelijk heb je nog de naam voor me van het programma dat ik nodig heb, thanks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om restjes te verwijderen doe je met Ccleaner

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Herstart de computer

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Zelf gebruik ik laserprinter.

Maar als ik gewone printer zou kopen zou ik nooit HP printer kopen.

Veel te duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner is niet het juiste programma, want dat staat al op mijn pc en is niet wat ik nodig heb. CCleaner doet andere dingen. Ik heb een specifiek programma nodig wat restjes verwijderd die haast ondetecteerbaar zijn. Anders geef me eens door hoe ik kan terugvinden wat ik 3 maanden geleden heb gedownload, dan vind ik het misschien ook terug, want ik heb het al eens gebruikt. Maar vermits ik die CCleaner heb en regelmatig gebruik, is het misschien al verwijderd, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.