Ga naar inhoud

verwijderd dll bestand

Aanbevolen berichten

hey, ik heb een dell met windows 7. Onlangs zette ik mijn computer aan en zonder dat ik iets kon doen,

kwam ik op een witte pagina waar op stond geen verbinding mogelijk. Het probleem is dat diagnostics policy niet uitgevoerd wordt, ook firewall en windows security staat uit. EN ik heb bij het proberen oplossen wrs per ongeluk dll bestand verwijderd in prullenbak en die wil dus niet herstellen. Ik kan niet meer op internet en enkel op een wit scherm dat ik zelf niet naar beneden kan doen. iemand enig idee zou echt handig zijn ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag vannoesje,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.