Ga naar inhoud

Opladen lukt niet meer door slecht contact


Klinge

Aanbevolen berichten

Ik heb een compaq presario cq62, ongeveer 2 jaar geleden gekocht, verder geen probleem behalve dat ik hem niet meer kan gebruiken omdat hij niet meer opgeladen kan worden omdat het contact in de laptop niet goed is. Ik heb het al geprobeerd met een ander snoer, werkte niet. Het ging de laatste weken steeds minder en nu dus niet meer. Wat is de goedkoopste oplossing voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Klinge,

welkom op PCH.

Afgaande op je uitleg meen ik dat je DC-connector aan vervanging toe is...dit is een hele "operatie": de laptop dient zowat volledig gedemonteerd te worden om de connector rechtstreeks op het moederbord is bevestigd...meer info

.
ongeveer 2 jaar geleden gekocht

Het is dus belangrijk dat je eerst controleert of de wettelijke garantie (2 jaar) niet meer van toepassing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:

Beste computerexpert,

In jouw twee forumposts werd een commerciële link geplaatst naar dezelfde firma, dit lijkt me geen toeval meer te zijn.

Beide linken werden dan ook verwijderd, gelieve de forumregels (klik er op) door te nemen met bijzondere aandacht voor de bepalingen betreffende het maken van reclame en het drijven van handel...adverteren doe je best op de gekende zoekertjessites.

Vriendelijke groeten,

Asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.