Ga naar inhoud

hoe kan ik verwijderde bestanden terug vinden ?

god

Aanbevolen berichten

hallo graag had ik geweten of iemand een programma ofzo weet dat je op een makelijke manier verwijderde dingen op je computer met windows 7 kan terug vinden ?

ik heb al gekeken of ik systeem herstel kan doen omdat dan uiteraard de nodige dingen ook gewoon terug op mijn pc staan maar helaas is de verste datum dat ik kan gaan 24/04/2012 en heb ik die dergelijke bestanden verwijderd op 16/04/2012 kan iemand helpen aub ? mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het bestand niet overschreven is kan je het met recuva hoogstwaarschijnlijk terug vinden.

Volg de handleiding en laat zoeken op afbeeldingen.

beste ik heb de handleiding gevolgt ik heb aldus een snelle scan uitgevoerd maar tevergeefs tevens de bestanden die ik dan terug gehaald hebt konden niet bekeken worden waar ik dus niet door weet of het al dan niet dat bestand was ja of nee nu ben ik een grondige scan aan het doen in de hoop dat die werkt mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat miss ook heel belangrijk is om mee te delen Clarkie is dat ik na dat ik dat verwijderd he een schijfopruiming en een defragmentatie gedaan had kan het zijn dat ik dan het bestand niet meer kan terug vinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.