Ga naar inhoud

backup maken

heskens

Aanbevolen berichten

Via het acronis programma wil ik een backup maken van de complete disk ( win 7).

Nu staat er disk 1 een file (NTFS C:) en (NTFS (systeem reserved)) en (NTFS (PQSERVICE))

Moet ik nu alles kopieren om een mirror( complete backup te maken ) of alleen een

van deze files.

Voor de goede orde het is een acer aspire 1810T machine.

Mijn wens is om als de schijf stuk is, ik het complete programma terug kan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet vermeld welke versie van acronis je gebruikt maar het is toch ongeveer het zelfde.

Als je niet zeker bent van de instellingen, laat het dan maar weten, ik gebruik zelf ook acronis.

Hoeveel partities heb je op die schijf?

Die PQservice dat is een partitie waar een backup staat om je laptop terug naar fabrieksinstellingen te zetten.

Indien je dus een backup wil maken van je volledige schijf kies dan inderdaad alles van disk1.

Wil je enkel een backup maken van je Windows partitie maak dan een backup van je C en system reserved.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.