Ga naar inhoud

[OPGELOST] qwerty >> azerty

czaba

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben een nieuw lid en heb meteen al een vraag. Mijn onlangs aangekochte tweedehands laptop is uitgerust met een qwertyklavier maar de toetsen blijken niet overeen te komen met hetgeen erop staat (bv, als ik a indruk krijg ik een q, enz) Weet iemand hoe ik dit vervelend probleempje kan oplossen ? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

normaal kunt u dit in stellen door rechts onder (ongeveer 3 cm naast uw klokje vandaan) op de afkorting van een taal klikken.

daar staan ook de toetsenbord instellingen.

daar hoort u dan normaal gezien in te vullen nederlands (nederlands) of engels (verenigde staten)

als u het niet kunt vinden kunt u natuurlijk altijd vragen om beeld bij de uitleg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ultrAslan187

hallo,

je kunt ook eens proberen via Start vervolgens Configuratiescherm en daarna land instellingen daar klik je op het tab Talen en daar kan je u toetsenbord wijzigen naar nederlands (nederland)...

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.