Ga naar inhoud

recovery cd starten

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil mijn toshiba laptop satellite mx40x-286 opnieuw met de recoverycd opstarten.normaal is cd erin pc.uit en weer aan en drukken op "c" in msdos al geprobeerd de hd te formatteren lukt dus niiet

en systeemherstel lukt niet, in veilige modus systeemherstel ook niet, in de boot de cd als eerste laten starten lukt dus ook niet. is er een techneut die weet hoe ik mijn pc weer maagdelijk kan krijgen ?

mvg.

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik wil mijn toshiba laptop satellite mx40x-286 opnieuw met de recoverycd opstarten.normaal is cd erin pc.uit en weer aan en drukken op "c" in msdos al geprobeerd de hd te formatteren lukt dus niiet

en systeemherstel lukt niet, in veilige modus systeemherstel ook niet, in de boot de cd als eerste laten starten lukt dus ook niet. is er een techneut die weet hoe ik mijn pc weer maagdelijk kan krijgen ?

mvg.

Jan

met f8 indrukken bij opstarten kom in de veilige modus

---------- Post toegevoegd om 15:18 ---------- Vorige post was om 15:15 ----------

met f8 indrukken bij opstarten kom ik in de veilige modus ook in de vm. alles geprobeerd

bij mij is dat f12 om in meer opstart mogelijkheden te komen al gedaan geen resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

met f8 indrukken bij opstarten kom in de veilige modus

---------- Post toegevoegd om 15:18 ---------- Vorige post was om 15:15 ----------

met f8 indrukken bij opstarten kom ik in de veilige modus ook in de vm. alles geprobeerd

bij mij is dat f12 om in meer opstart mogelijkheden te komen al gedaan geen resultaat

alles gedaan

---------- Post toegevoegd om 19:21 ---------- Vorige post was om 19:09 ----------

alles gedaan

bedankt voor de tips maar helaas alles gedaan pc.gaat nu niet meer verder dan ''invalid partition table'' niets gaat nu meer geen windows geen veilige modus via f12 station 1 hdd 2 cd/dvd deze aangezet en f10 om te saven 3 fdd 4 lan hoe krijg ik de pc nu aan de praat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

pc wil helemaal niet meer opstarten ook niet in de veilige modus ik wil de recovery cd starten en met een schone pc weer beginnen omdat systeemherstel niet meer werkt en er een paar fouten in zitten die ik er met de virusscanner, ccleaner, spy-remover en hitmanpro

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg nu bij het opstarten :Intel UNDI , pxe-2.0(build 082)

for realtek RTL8139(X)/8130/810X PCI Fast Ethernet contrller v2.13 (020326)

PXE-E61 ; MEDIA TEST FAILURE,CHECK CABLE

PXE-M0F; EXCXITING PXE ROM.

DIT BERICHT BLIJFT CIRCULEREN EN KOMT DUS ELKE 4 SECONDEN TERUG

ik kan helemaal niets meer doen kan dus ook niet in dos of internet.is het mogelijk om via een kabel van de laptop naar een andere pc te gaan en dan via een werkende pc iets te kunnen doen,of is dit link voor de werkende pc?

heb ook toshiba een mailtje gestuurd maar die willen geen antwoord geven tot op heden

Link naar reactie
Delen op andere sites

PXE-E61 ; MEDIA TEST FAILURE,CHECK CABLE

PXE-M0F; EXCXITING PXE ROM.

Dit zijn meldingen als je via het netwerk wil opstarten en het netwerk niet beschikbaar is.

In de boot order van het BIOS mag je Lan uitschakelen (disable)

''invalid partition table'' betekent dat je de opstartprocedure wel de harde schijf kan vinden maar niet waar de opstartgegevens staan omdat de tabel die aangeeft waar de partities staan, beschadigd is.

Herstel met de recovery cd lukt ook niet omdat die gebruik maakt van de herstelpartitie op de harde schijf en deze is dus ook niet bereikbaar.

Enige oplossing is een volledige herinstallatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.