Ga naar inhoud

oude geschiedenis van je yahoo zien

Aanbevolen berichten

Hela ...hopelijk kan iemand me helpen ,

er moet blijkbaar een manier zijn of een program zijn waarmee je je oude mails , contacten en dergelijke in je yahoo terug kan bekijken of opzoeken ...kan iemand me hier helpen ?? ik kuiste een tijd geleden mijn hele yahoo op en was blijkbaar iets te grondig en mis nu een paar mails waar ik bevestigingscodes kreeg en mis ook enkele contacten .

thanks op voorhand

aangepast door wouterkat
Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt idd een mogelijkheid , maar is enkel mogelijk voor de laatste 48 uur ....ik hoorde van een mogelijkheid dat je je contacten en mails kon terug zien voor een langere periode ...dus ik blijf hopen dat alsnog iemand me nog bijkomend hulp kan geven ...maar alvast bedankt Jurgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de pagina staat ook een link naar een formulier dat je kan invullen. Misschien kan je het zo eens proberen.

Nogmaals, het zou me verbazen moesten ze je mails maanden gaan bijhouden. Dan zouden ze nog straffer zijn dan Google die al zo vaak op de vingers worden getikt wegens privacy problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.