Ga naar inhoud

facebook tijdlijn

zubrrr

Aanbevolen berichten

In het optiemenu van Facebook is er geen mogelijkheid om te tijdlijn te deactiveren. Om Facebook Timeline te verwijderen heb je een gereedschap nodig dat Facebook zelf niet verstrekt. De handigste van deze tools is Timeline Remove voor Chrome. Er is ook een variant voor Firefox.

Wil jij dus weer terug naar de oude vertrouwde look van Facebook, dan raad ik je toch echt aan om Google Chrome te installeren (daar zijn overigens wel meer redenen voor). Heb je eenmaal Facebook geopend in Chrome, kijk dan rechtsboven en klik daar op het Timeline Remove tegeltje.

timeline-removed.png

Het programma Timeline Remove past alleen het uiterlijk in de browser aan. Je tijdlijn blijft dus toch actief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvullend eventjes vermelden dat je hier TimeLineRemove kan downloaden voor de meest courante browsers: Firefox, Internet Explorer, Chrome en Safari.

Opletten met downloads bij Softonic: deze durven je al eens op te zadelen met een onnodige toolbar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zelf kiezen of je deze als standaardbrowser wilt.

Dit is niet verplicht. Net als het niet verplicht is om Google chrome te installeren.

Je kan perfect blijven werken met Firefox ;-)

Achteraf kan je steeds je andere browser terug als standaard instellen.

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zonet getest:

Als je Firefox gebruikt kan je deze add on installeren:

http://www.timelineremove.com/download/TimeLineRemoveFF.xpi

Ga dan eens naar Facebook en klik bv op uw naam in Facebook. Je krijgt geen tijdlijn meer. Wanneer je toch de tijdlijn terug wil, kan je gewoon de add on verwijderen.

Hoe verwijder je de add on:

- Start Firefox

- Druk op de Alt-toets. Er verschijnt een menu

- Klik op het menu Extra en kies Add ons. Ga naar de add on TimeLineRemove (of iets in die aard) en klik op Verwijderen.

@Asus:

En ja, dit is een herhaling van uw post. Maar ik verduidelijk het gewoon even. Schiet me dus niet dood aub ;-).

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.