Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kreeg reklame van ashampo (nee dit gaat niet over shampo...'t is een softwarebedrijf):hmmmm:: nl advanced driver updater. Mijn vraag is of het zinnig is een dergelijk programma te instaleren ? Zijn er goede freeware alternatieven (deze vindt wel wat outdated drivers, maar om ze te updaten moet je de proversie hebben)?

Heb een programma 'divice docter' uitgeprobeert. Die vindt van alles, je kan dan dingen downloaden, maar er staan veel dingen tussen die je dan niet nodig blijkt te hebben en ik denk zelfs drivers van dingen die er niet eens opstonden. (bv. een beveiliging met fingerprint programma) Als je dan iets installeert en je laat nadien de scan nog eens lopen, dan blijft hij zeggen 43 drivers gevonden...zoals voor de instalatie van een driver die er tusssen stond.:hmmmm:

Geplaatst:

Dergelijke programma's vinden quasi altijd "problemen", maar zolang alles goed werkt is een nieuwere versie van een driver geen noodzaak, integendeel...:dong:

Een mooi voorbeeld vind je hier.

Never fix it until it's broken, voor mij hebben dergelijke programma's geen enkele (meer)waarde.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.