Ga naar inhoud

PC start maar het beeldscherm bllijft zwart en lampje knippert


mortada

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem bij het opstarten van mijn computer. Namelijk wanneer ik de computer aanzet functioneert alles zoals het hoort, maar er ontstaat geen verbinding tussen de monitor en mijn computer. En nu is het zelfs zo dat als ik mijn computer aanzet dat hij zich plotseling vanzelf uitschakelt.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal de stekker even uit het stopcontact en druk meerdere keren op de startknop om je hardware volledig stroomloos te maken.

Neem voor de zekerheid een metalen en geaard voorwerp vast om je zelf te ontladen.

Hoe ziet je geheugen configuratie eruit?

Indien je meerdere geheugenlatjes gebruikt haal deze dan eens uit de geheugenslots en start nadien je pc, krijg je nu wel een biep te horen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook uitgeprobeerd, maar helaas nog steed het zelfde gaat hij een second aan en meteen uit en geen bieptoon bij uithalen van geheugenlatjes. Ik heb 2 geheugenlatjes van 512 mb en deze zijn bijna 4 jaar op deze manier ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.