Ga naar inhoud

pc valt uit tijdens het spelen


davy77

Aanbevolen berichten

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn excuses voor de late reactie.

maar hier de link van speccy http://speccy.piriform.com/results/VkNnd7Jq4NYuNKJlQPIYhqB

heb ook een bleuscreenview gemaakt en dit zijn de resultaten

23/05/2012 12:52:52 0x00000124 0x00000000 0x86444024 0xb2000000 0x00070f0f halmacpi.dll

23/05/2012 1:37:16 0x00000124 0x00000000 0x86345024 0xb2000000 0x00070f0f halmacpi.dll

22/05/2012 9:37:14 0x00000124 0x00000000 0x863fc024 0xb2000000 0x00070f0f Unknown_Module_49e65227

enkel bij bug check string stond niks vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De BSOD staat in verband met hardware fouten die windows ontdekt en niet kan herstellen.

Download op de website van Western Digital WinDlg_124.zip

Het gedownloade bestand dien je uit te pakken met b.v. Winzip of WinRar.

In de uitgepakte map dubbelklik je op WinDlg.exe.

Als Windows Vista of Windows 7 gebruiker rechtsklik je op WinDlg.exe en kies Als administrator uitvoeren.

Zet een vinkje bij "I accept this License Agreement" en klik op Next.

Een venster opent waarin je harddisks worden weergegeven.

Rechtsklik op de gewenste harddisk en kies Run Diagnostics waarna volgend venster verschijnt.

diagnostics.png

Selecteer EXTENDED TEST en klik op Start.

Nu gaat deze tool je harddisk controleren, dit kan een hele tijd in beslag nemen

afhankelijk van de grootte van de harddisk.

Vermeld het resultaat van deze test in een volgende bericht.

Doe de test voor beide harde schijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sorry voor de late reactie,maar heb de schijven getest.

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]

wdclogo.gif

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD]Test Option:[/TD]

[TD]EXTENDED TEST[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Model Number:[/TD]

[TD]ST380011A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Unit Serial Number:[/TD]

[TD]4JV0NWKL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Firmware Number:[/TD]

[TD]8.01[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Capacity:[/TD]

[TD]80.03 GB[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]SMART Status:[/TD]

[TD]PASS[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Result:[/TD]

[TD]FAIL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Error Code:[/TD]

[TD]08-[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Time:[/TD]

[TD]22:19:19, May 29, 2012[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD]Test Option:[/TD]

[TD]EXTENDED TEST[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Model Number:[/TD]

[TD]ST3120022A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Unit Serial Number:[/TD]

[TD]3JS111NQ[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Firmware Number:[/TD]

[TD]3.54[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Capacity:[/TD]

[TD]120.03 GB[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]SMART Status:[/TD]

[TD]PASS[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Result:[/TD]

[TD]PASS[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Time:[/TD]

[TD]23:05:54, May 29, 2012[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

er kwam bij te staan repair mag ik deze schijf via dit repairen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb geprobeerd van de schijf te repareren maar dit geeft een error.

[TABLE]

[TR]

[TD]Test Option:[/TD]

[TD]EXTENDED TEST[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Model Number:[/TD]

[TD]ST380011A[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Unit Serial Number:[/TD]

[TD]4JV0NWKL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Firmware Number:[/TD]

[TD]8.01[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Capacity:[/TD]

[TD]80.03 GB[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]SMART Status:[/TD]

[TD]PASS[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Result:[/TD]

[TD]FAIL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Error Code:[/TD]

[TD]08-Error was detected while repairing bad sectors.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Time:[/TD]

[TD]23:41:22, May 30, 2012

dit gaf hij als testresultaat[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dank u.

zal zorgen voor een back up en dan moet hij ondertussen maar een nieuwe schijf halen.

dan gaan we het als opgelost markeren.

heel hard bedankt voor al je hulp kweezie wabbit.

zal zeker en vast nog laten weten of het probleem met een nieuwe hd opgelost zal zijn of niet.

mvg

aangepast door davy77
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo davy77,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.