Ga naar inhoud

Medion Driver

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik heb onlangs mijn medion notebook opnieuw geïnstalleerd met Windows XP PRO SP2. Ik heb alle nodige drivers geïnstalleerd, ik heb maar één probleempje. De multimediaknoppen naast mijn toetsenbord werken niet. Kan iemand mij helpen, speciale driver misschien, maar ik vind hem niet?!!:bawling:

Hopelijk kunnen jullie mij zo snel mogelijk helpen!

Ps. Want voorlopig kan ik mijn draadloos internet ook nie inschakelen.

Ik moet dat doen via zo'n knopje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat betreft die knopjes vermoed ik dat het met deze driver zou moeten lukken;

DriverGuide.com - Download Access Restricted

Het is natuurlijk een medion, dus ik zou er naast kunnen zitten (bij hen is het altijd wat gokken qua drivers, aangezien ze zelf niet echt support geven)

je moet wel eerst een account bij driverguide aanmaken, anders kan je niet downloaden. Let vooral op dat je de aanbiedingen allemaal afslaat (zit vrij veel rommel tussen). Als je tot de 24ste kan wachten, dan wil ik het wel voor je binnenhalen & elders uploaden (ik zit nu over mijn telemeter, dus dit kan er niet meer bij. Stuur me dan een pm om het me te helpen onthouden ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de site van medion zelf (MEDION Belgi) kan je doorklikken bij stuurprogramma's & updates op meer, dan bij Modelnummer 95400 invullen & dan zoeken. Dan krijg je een lijstje met drivers voor jouw toestel. Ik gok dat het de "launch manager" is die daar staat, maar aangezien er niet echt uitleg bij staat zou het een andere driver uit die lijst kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.