Ga naar inhoud

Text Enchance

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Shokwave plugin staat nu weer uit en text-enhance is weg, maar nu werken web-sites met shokwave niet meer.
Dat is een betrouwbare plugin, die je mag inschakelen. Eigenlijk is het best dat je één-na-één de plugins uit- en inschakelt en dan het resultaat op Text Enhance bekijkt. Zo kom je exact te weten welke eigenlijk de oorzaak is van het fenomeen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit hem in de Shokwave plugin, alle andere geven geen Text-enhance.

Heb Shokwave van mijn computer verwijdert via de control-panel.

Op de site van Adobe een nieuwe versie gedownload, Programma's werken weer, maar helaas Text-enhance ook.

Conclusie Text-enhance is nog steeds aanwezig en gebruikt shokwave voor de weergave??

aangepast door BiMi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schakelde (in IE9) menubalk: rechtsboven via radertje :Extra (Alt-X) > klik Invoegtoepassingen beheren > klik Werkbalken en uitbreidingen > keuze:

Geïnstalleerde toepassingen en dan kiezen voor Shockwave Flash Object UITSCHAKELEN ! en weg is het hopeloze Text Enhance gedoe! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Chrome doe je het zo : sleuteltje van Chrome -> kies Extra -> kies Extensies ... en daar weer de plugins verwijderen.

Ik heb in Chrome geen last van Text-Enhance, het probleem doet zich alleen voor bij Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strange...:dong:

Exporteer je bladwijzers (klik er op) en de-installeer Firefox...zet tijdens deze procedure een vinkje bij Mijn persoonlijke gegevens en informatie van Firefox verwijderen.

Schoon na het verwijderen je systeem op met Ccleaner zoals hieronder beschreven:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Als je dit hebt uitgevoerd herstart je je systeem...download hier Firefox en installeer hem opnieuw...importeer je bladwijzers in de nieuw geïnstalleerde Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.