Ga naar inhoud

Mijn hoofdtelefoon werkt niet meer als ik hem inplug.

Gast jere_05

Aanbevolen berichten

Gast jere_05

Mijn hoofdtelefoon werkt niet meer als ik hem op de zijkant inplug. Het geluid blijft uit de pc zelf komen. Ik heb een HP Elitebook 8540p. Mijn hoofdtelefoon is een Beats by Dre.. hij werkt perfect op mn mp3..

(ps: boven het toetsenbord is een touch paneel waar het icoontje van geluid oranje is. normaalgezien mag dat lampje niet branden maar ikkrijg het niet uit. misschien heeft het daar iets mee te maken.)

Alvast bedankt!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jere_05

Owww sorry! Ik werk met windows 7 :s

Gaat dit hiervoor ook of is dit anders?

Groet Jeremy

aangepast door jere_05
fout in windows versie
Link naar reactie
Delen op andere sites

1: Dan is het aangewezen dat je zo ver mogelijk teruggaat in de tijd, je dient dus een vinkje te plaatsen bij Herstelpunten ouder dan 5 dagen weergeven.

2: Klopt, dit heeft geen invloed op je documenten, afbeeldingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jere_05

Werkt niet :( Heb hem zo ver mogelijk teruggezet.

Ik had onlangs wel een virus op mn pc en heb hem binnen moeten doen omdat niets meer werkte..

Ze hebben de pc volledig leeggehaald, en sinds dan werkt het geluid via koptelefoon niet meer.

Groet Jeremy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het volgende eens doen ?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jere_05

Het is inderdaad nummertje 1

---------- Post toegevoegd om 18:20 ---------- Vorige post was om 18:07 ----------

En ik heb geen idee wat ze exact terug hebben geïnstalleerd. Is er een manier hoe ik hierachter kan komen?

Groet Jeremy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.