Ga naar inhoud

systeemherstel zegt herstel is niet gelukt

zeru

Aanbevolen berichten

er staat er zijn geen schendingen van de intregriteit gevonden, betekent dit nu dat mijn systemherstel nu goed werkt?

Neen. Maar het is een goed teken. Wees geduldig. De foutmelding dat systeemherstel niet gelukt is, kan vele oorzaken hebben. De methodes in post 2 kunnen je helpen. Ik stel voor om nu een paar herstelpunten te kiezen. Er zal er wel eentje bijzitten die nog wel gaat. Als het dan nog niet lukt, probeer je de methodes uit bericht 2 (zoals: in veilige modus proberen, zelf opstartcd maken, enz... Lees alles uit bericht 2, want ik denk dat je niet alles leest.

En nogmaals: wees geduldig. ;-)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, maar ik heb nu geen cd bij mij dus kan ik ook niet die veilig modus doen :dong:

Om in veilige modus te raken, heb je geen cd nodig. Het enige waar je moet op letten is dat je zeer regelmatig en zeer snel achter elkaar op F8 moet drukken tijdens het opstarten van de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet gewoon op F8 drukken VOORDAT het Windows vlagje in het midden van je scherm staat. Als het Windows-vlagje al in het midden van je scherm zit te flikkeren ben je al te laat. Dus voordat het windows-vlagje op het scherm staat moet je een paar keer op F8 drukken. Je komt dan in Veilige modus terecht. Dat is een zwart scherm met bovenaan een aantal opties. Kies de eerste optie (Veilige modus). Daarna wordt de veilige modus geladen. Dat kan best een tijdje duren, bijvoorbeeld 4 minuten. Daarna wordt je de vraag gesteld of je systeemherstel wil starten. Beantwoord daarop met Ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik moet opnieuw gaan opstarten en f8 indrukken voordat het windows vlagje in het midden van het scherm staat?
Inderdaad. Soms lukt het niet van de eerste keer, omdat je te laat bent. Je kunt best een paar keer achter elkaar op F8 drukken zodat je niet mist. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.